22.07.2024

Файне місто Одеса

Сайт міста Одеса. Події, новини, огляди

Наркотиками і парацетомолом – в Ізмаїльському районі чоловік та малюк були ушпиталені з передозуванням

Джерело: bessarabiainform.com

Вчора, 6 червня, в селі Саф’яни Ізмаїльського району дитина отримала передозування лікарським засобом, а в Кілії за день до цього з передозом у лікарню доставили наркомана. Про це повідомляє “Бессарабія INFORM”. 

У середу, 5 червня, близько 12 години в Кілії приймальне відділення місцевої лікарні приймало 51-річного чоловіка, який потребував допомоги через надмірне вживання амфетаміну,. На наступний день, коли йому стало краще, пацієнт втік з медзакладу. На пошуки залежного вирушили поліціянти.

А вже вчора, 6 червня, медики Ізмаїльської міської лікарні рятували півторарічне маля, якому матір випадково перевищила дозування парацетамолу, коли ставила свічки від температури. Близько 22.00 його терміново доставили у медзаклад.

Варто зазначити, через передозування парацетамолом можуть виникати нудота і блювота, рідше біль у животі, підвищена пітливість, блідість та слабкість. Також йде сильний вплив на печінку. Тож обов’язково дотримуйтесь інструкції його застосування, особливо дітям.

Та ще більш небезпечним є передозування наркотичними засобами (зауважимо, небезпечним є й саме вживання!). При перевищенні дози може відбутися зупинка серця і подиху, утрата свідомості, що нерідко призводить до смерті. Тож, якщо ви бачите у наркозалежного ознаки (звуження зіниць, падіння тиску, втрата свідомості, блідий колір шкіри, посиніння губ, нудота), негайно везіть його до лікарні.

Copyright © Файне місто Одеса