Джерело: bessarabiainform.com
Нещодавно до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області надійшло звернення від громадянки, яка стикнулася з проблемою повернення коштів за масажне крісло, що не відповідало її стану здоров’я. Фахівці управління одразу почали вирішувати дану ситуацію. Про це, посилаючись на установу, повідомляє «Бессарабія INFORM».
Споживачка замовила масажне крісло в одному з торговельних центрів. Після доставки та використання товару вона відчула погіршення стану здоров’я. Спроби самостійно вирішити питання повернення коштів через телефонні дзвінки до продавця виявилися безрезультатними.
У Держпродспоживслужбі жінці надали консультацію. Вона отримала роз’яснення про необхідність складання офіційної заяви до суб’єкта господарювання. Враховуючи обмеження, пов’язані з воєнним станом, перевірки не проводилися, але завдяки вжитим заходам та належному зверненню, споживачці вдалося повернути кошти за крісло масажне в сумі 50 тисяч гривень. Вона надіслала письмову заяву до Головного управління, підтверджуючи успішне завершення справи.
«Звертаємо увагу споживачів на те, що у разі порушення, яке спричинило шкоду їх правам, законним інтересам, життю, здоров’ю, навколишньому природному середовищу, вони можуть звернутися до Головного управління з відповідною заявою, в якій зазначити повне найменування суб’єкта господарювання, його адресу, а також додати до заяви (за наявності) документи, що підтверджують такі порушення», ─ наголошують фахівці.